6. listopadu 2023, IPPO
„Všechno je to marketing!“ – zaznělo v Kutné Hoře během stejnojmenného intenzivního workshopu politického marketingu a komunikace
rubrika: Reportáže
Ve čtvrtek 2. listopadu se v kutnohorské Galerii Středočeského kraje sešli aktivní členky a členové z nejrůznějších míst Středočeského kraje s cílem dalšího posílení v jejich dovednostech v oblasti politického marketingu nebo strategické komunikace s veřejností. Během odpoledního programu workshopu Všechno je to marketing vystoupili osobnosti z praxe marketingu a v jednotlivých panelech i aktivní tvůrci obsahu.
Přes padesát účastníků získalo během seminářů praktický vhled do tvorby politického marketingu. S úvodní prezentací vystoupil Radek Hadji Moussa, zkušený marketér a kreativec. Karol Šramlová v prezentaci představila nejnovější tipy a triky v aplikaci Instagram. Duo expertů Ondřej Jerman s Vojtěchem Ruso účastníkům vysvětlili nejen často skloňované algoritmy na sociálních sítích, ale prakticky ukázali postupy během plánování placených reklam. Intenzivní téměř tříhodinový workshop zakončil pomyslnou exkurzí do sítě X (dříve Twitter) marketér a kreativec Jáchym Vrecion.
„Mám radost, že jsem se mohl workshopu účastnit. Bylo intenzivní, náročné, ale o to více konkrétní a přínosné. Mnohdy tápeme, jak naše voliče nebo příznivce oslovit, seminář nám dal jasnou inspiraci,“ řekl Jiří Řípa, mladý občanský demokrat.
Praktického workshopu s názvem Všechno je to marketing se účastnil i Jan Skopeček, předseda středočeské ODS. Ten ocenil nejen zkušenosti občanských demokratů, ale i nadšení, s jakou vervou se do předávání umu i všech zkušeností pouštějí. Navázal, že s podobnými akcemi středočeská ODS nekončí – do budoucna by se workshopy mohly věnovat i dalším agendám komunikace.
Partnerem akce byla Hlavní kancelář ODS, IPPO a Regionální sdružení ODS ve Středočeském kraji.
štítky: #debata