6. listopadu 2023, IPPO

„Všechno je to marketing!“ – zaznělo v Kutné Hoře během stejnojmenného intenzivního workshopu politického marketingu a komunikace

rubrika: Reportáže

Ve čtvrtek 2. listopadu se v kutnohorské Galerii Středočeského kraje sešli aktivní členky a členové z nejrůznějších míst Středočeského kraje s cílem dalšího posílení v jejich dovednostech v oblasti politického marketingu nebo strategické komunikace s veřejností. Během odpoledního programu workshopu Všechno je to marketing vystoupili osobnosti z praxe marketingu a v jednotlivých panelech i aktivní tvůrci obsahu.

Přes padesát účastníků získalo během seminářů praktický vhled do tvorby politického marketingu. S úvodní prezentací vystoupil Radek Hadji Moussa, zkušený marketér a kreativec. Karol Šramlová v prezentaci představila nejnovější tipy a triky v aplikaci Instagram. Duo expertů Ondřej Jerman s Vojtěchem Ruso účastníkům vysvětlili nejen často skloňované algoritmy na sociálních sítích, ale prakticky ukázali postupy během plánování placených reklam. Intenzivní téměř tříhodinový workshop zakončil pomyslnou exkurzí do sítě X (dříve Twitter) marketér a kreativec Jáchym Vrecion.

„Mám radost, že jsem se mohl workshopu účastnit. Bylo intenzivní, náročné, ale o to více konkrétní a přínosné. Mnohdy tápeme, jak naše voliče nebo příznivce oslovit, seminář nám dal jasnou inspiraci,“ řekl Jiří Řípa, mladý občanský demokrat.

Praktického workshopu s názvem Všechno je to marketing se účastnil i Jan Skopeček, předseda středočeské ODS. Ten ocenil nejen zkušenosti občanských demokratů, ale i nadšení, s jakou vervou se do předávání umu i všech zkušeností pouštějí. Navázal, že s podobnými akcemi středočeská ODS nekončí – do budoucna by se workshopy mohly věnovat i dalším agendám komunikace.

Partnerem akce byla Hlavní kancelář ODS, IPPO a Regionální sdružení ODS ve Středočeském kraji. 

štítky: #debata



Naše nejnovější výstupy

11. dubna 2024, IPPO

Martin Staněk: Důchodová reforma hnutí ANO, jakou svět neviděl

Již několik volebních období hovoří představitelé všech parlamentních stran o nutnosti přijetí důchodové reformy. Vláda Petra Fialy je první, které se podařilo přijít s uceleným balíkem opatření a reforem v důchodovém systému, jež by měly zajistit, že se důchodů dočkají i mladší generace. Hnutí ANO tuto reformu kritizuje a tvrdí, že má vlastní a “lepší” návrh. Odmítá jej však ukázat.

8. dubna 2024, IPPO

Martin Staněk: Veřejné finance se dostávají do formy. Rozpočet za březen má o 60 miliard menší deficit než loni

Vláda Petra Fialy si za jeden ze svých hlavních cílů dala ozdravení veřejných rozpočtů zdecimovaných za předchozích vlád hnutí ANO. Vládní snaha nese své ovoce. Za měsíc březen skončil státní rozpočet v deficitu o 60 miliard menším než v roce předchozím. Jde o nejlepší čísla za posledních pět let.

27. března 2024, IPPO

Pravej podcast: Politika a konspirace - Host: Honza Palička

Právo, noviny, PR & hlavně podcasty… To vše v sobě Honza Palička❗ Česko země podcastů Jak hodnotí současnou situaci na trhu? A co soudí o jeho budoucnosti?  Regulace návykových látek  Proč kritizuje zákaz HHC? Jak lépe nastavit spotřební daň na nikotinové výrobky? A co tiché víno? Sekty a konspirace v Čechách  Existuje u nás okultismus? A jaké bylo jeho první setkání s jehovisty? Odpovědi nejen na tyto otázky naleznete v novém díle Pravýho podcastu.

27. března 2024, IPPO

Jan Hroudný: Souboj o viceprezidenta

Americké prezidentské primárky jsou už prakticky u konce. V posledních státech se sice budou konat ještě v červnu, ale karty už jsou reálně rozdány. Ameriku znovu čeká souboj „starců“ Bidena a Trumpa. I kvůli jejich vysokému věku bychom se měli soustředit na výběr viceprezidenta, který je v případě úmrtí nebo rezignace ve funkci vystřídá.

13. března 2024, IPPO

Martin Staněk: Inflační cíl ČNB dosažen! Inflace na 2 %

Za únor dosáhla míra inflace v České republice nejnižší hodnoty od prosince 2018. Růst spotřebitelských cen naplnil dlouhodobý cíl České národní banky a zastavil se na 2 %.